نامی: زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی نداشته است
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابیهای میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است. 
به گزارش راهبرد معاصر، محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین جزئیات زمین لرزه هرمزگان گفت: ساعاتی پیش زمین لرزه ۵ ریشتری در عمق ۱۶ کیلومتری استان هرمزگان رخ داد.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از این زلزله سه تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شدند و ستاد مدیریت بحران تشکیل شد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کانون این زمینلرزه دریایی بوده و در خشکی رخ نداده است گفت: این زلزله در ۲۷ کیلومتری بندر کنگ، ۳۴ کیلومتری بندر لنگه، ۴۰ کیلومتری بندر خمیر و ۱۲۱ کیلومتری بندرعباس به وقوع پیوسته است.
نامی تصریح کرد: با توجه به ارزیابیهای میدانی که صورت گرفته خوشبختانه تاکنون این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.
وی گفت: در حال حاضر اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به حالت آماده باش کامل قرار دارند./ فارس